Så här får man inte säga.

Det är en fantastisk känsla att vara singel. Att få ge sig själv till sig själv. Att få känna oberoende och styrka igen. Jag älskar Micke och allt han innebär, men med honom skapades ett beroende som skadade mig. Jag glömde bort hur man tar hand om sig själv. Jag glömde bort hur det är att känna förtvivlan och ta sig igenom den. Jag kunde alltför lätt luta mig mot mannen som kunde allt och var villig att göra allt för mig. Och jag slutade förlita mig på mig själv. Människor har alltid kallat mig självständig, men jag har haft en slags falsk självständighet de senaste åren. Jag behöver hitta tillbaka till mig. Till den Linn jag kan lita på. Till den Linn som löser sina egna problem. Till den Linn du först lärde känna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0