2013, fattar ni att man inte får måla naglarna hur fan man vill?

Hon vill få mig att definiera mig själv som någonting nytt. Hon vill omdefiniera min sexualitet och jag tror att hon vill att jag ska erkänna mig själv som bisexuell. Jag tycker att jag är samma människa som alltid och därför nekar jag, men konversationer stannar alltför ofta kvar i mitt huvud. Att varför nekar jag? Att varför måste en bisexualitet uttalas? Att varför spelar det roll? Jag vill ligga med en tjej. Jag vill ligga med bögar. Jag vill ligga med yngre och äldre människor. Jag vill utforska den sexuella sfären. Jag må vara homosexuell, heterosexuell, bisexuell, transsexuell, jag må tända på att slå, att bli slagen, att ha sex uppochner, att låtsas vara någon jag inte är, att ha sex offentligt, att titta på katter eller att bli dränkt. Det jag vill säga är att det inte spelar någon roll. Varsågod, placera in mig i vilket fack ni vill, om ni måste. Jag utforskar fortfarande världen och jag kommer aldrig att vara färdigstuderad. Kalla mig sexuell. Vad som kommer före (a;bi;homo;hetero) spelar ingen roll. Det spelar ingen roll för mig, därför borde det inte spela någon roll för er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0