Lapdance[...]better[...]stripper[...]crying. Fotnot saknas.

Jag sitter och försöker få ihop någonting till opponeringen. Jag dricker kaffe och lyssnar till ljudet av någon som bankar. Jag mår illa, men jag är inte bakis. Det pågår way too much up in my (sc)head.

Igår gav jag MJ ett exemplar av min bok för att han tyckte om min blogg.

Bilderna i kameran är för en gångs skull väldigt nyktra eftersom kameran glömdes bort när alkoholen hade flödat länge nog.

Det var mycket kärlek på sista kalaset.

Jag går fram till fönstret och tittar på människor som är på väg till och från Ica-väst. Jag tittar på betongklumpen. Där står det skrivet i rött: "Bara pussa inte våldta". Jag tänker det med brytning. Jag blir upplivad och skriver blogg och bestämmer att efter det är det opponering som fan. Bara pussa inte våldta.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Vaddå Bok? Jag tycker också om din blogg!

2010-06-03 @ 21:04:22
Postat av: limtsack

Ewe: Äh, du vet "boken". Mitt projektarbete. Jag kanske ska sluta kalla den för bok, det låter lite väl seriöst.

2010-06-03 @ 21:37:46
URL: http://limtsack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0