Frisör på tvång.

Jag har än en gång blivit mer eller mindre tvingad att agera frisör. Första gången var när Tienne klippte av sig halva sitt hår och sa att om jag inte fixade till det var det mitt fel att hon såg ut som fan i skallen. Andra gången var när Evelina hade färgat sönder sitt hår och sa att jag bara kunde göra det bättre hur jag än gjorde. Tredje gången var när Rebecka inte såg mig genom sin lugg. Och nu sist var det Bremer. Endast för att få tyst på gnället.



Bremer före



Bremer efter att jag hade varit framme med saxen



Färdig Bremer efter Micke och trimmern


Jag hävdar vänligt men bestämt att han skulle stannat vid min fantastiska popfrilla.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Håller med dig

2010-05-17 @ 00:09:12
URL: http://avestatidning.com/bloggar/ungutvald
Postat av: Sanna

Faktiskt.

2010-05-17 @ 09:52:44
Postat av: Anonym

2a gången gillt.

Jag älskar sakerna man måste skriva för att kunna kommentera din blogg så att jag kan bevisa att jag faktiskt inte är spam!. Dom senaste är "Headgear" och "Division of",



stay tuned.

2010-05-19 @ 23:28:12
Postat av: limtsack

Jaha. Det är inte mitt fel. Jag hade skyllt på dig om jag visste vem som skrev.

2010-05-21 @ 09:59:31
URL: http://limtsack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0