Daddy, would you like some sausage?

För några timmar sedan ringde en liten kille på hemma hos mig. Jag öppnade inte dörren först men sen kom jag på att jag hade musiken på ganska hög volym. Fan. Som väntat ringer han på en gång till. Jag öppnar dörren och på tre sekunder har han rabblat upp sin inövade fras. Jag snappade bara upp att han "sålde" någonting för någon "klubb".

"Du sålde vad sa du", frågar jag så hövligt jag orkar.
"Salami", svarar han.

Det är nu jag börjar skratta killen i ansiktet. Jag får fram ett "nej tack, det är bra ändå" och stänger dörren. Stackars kille. Det kan inte vara lätt att redan vid den åldern få korven sin utskrattad.

Kommentarer
Postat av: Kinne

Hahahha ^^

2008-10-20 @ 02:07:37
URL: http://metrobloggen.se/artbykinne
Postat av: tMe

Det är inte lätt i någon ålder! :/

2008-10-21 @ 15:16:36
Postat av: limtsack

tMe: Shape up lillen!

2008-10-21 @ 17:33:41
URL: http://limtsack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0